Zamenjave
Izdelek zamenjamo le, če je poškodovan ali ima kakršnokoli pomankljivost zaradi naše napake. V okoliščinah, ko menite, da je izdelek okvarjen, nas morate o tem nemudoma obvestiti na info@miselnost.si s podatki o izdelku in napaki. Izdelek, za katerega menite, da je pomanjkljiv, lahko pošljete na:
Bojana Koprivnik s.p.
Trg komandanta Staneta 8
1000 Ljubljana
Po prejemu vrnjenega izdelka ga bomo v celoti preučili in vas o tem v razumnem roku obvestili po elektronski pošti, ne glede na to, ali imate pravico do zamenjave zaradi napake ali ne. Če ste upravičeni do zamenjave, vam bomo poslali nadomestni izdelek.
Vračila ne vključujejo stroškov pošiljanja in manipuliranja, ki so prikazani na ovojnici ali računu. Stroški pošiljanja za vsa vračila morajo biti predplačani in zavarovani iz vaše strani. Odgovorni ste za morebitno izgubo ali poškodbo izdelkov med pošiljanjem. Ne jamčimo, da bomo prejeli vašo vrnjeno postavko. Stroški pošiljanja in manipulacije se ne povrnejo. Vsi povrnjeni zneski ne bodo vključevali stroškov pošiljanja.
Spremembe naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte info@miselnost.si
Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.
Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik pa ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.