Splošno
Splošni pogoji spletne trgovine Miselnost so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o podjetju:
Bojana Koprivnik, spletna prodaja s.p.
Trg komandanta Staneta 8
1000 Ljubljana
Davčna št.: 33689431
Davčni zavezanec: NE
IBAN: SI56 0400 0027 6686 524 (odprt pri Nova kreditna banka Maribor d.d.)
e-mail: info@miselnost.si
telefonska številka: +386 (0)41 948 833
S spletno trgovino Miselnost (v nadaljevanju »Miselnost« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Bojana Koprivnik, spletna prodaja s.p. (v nadaljevanju »podjetje« ali »ponudnik«).
Spletna trgovina Miselnost in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Miselnost in logotip sta v lasti podjetja Bojana Koprivnik, spletna prodaja s.p.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Miselnost, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
informacije o načinu plačila;
podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.
Načini plačila in dostava
Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa:
Plačilo s plačilnimi karticami
Plačilo po povzetju
Dostava
Dostavljamo s Pošto Slovenije. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 1-4 delovne dni od dneva oddaje naročila (v primeru nakupa izdelka v prenaročilu je čas dostave napisan v opisu izdelka). Večina paketov je dostavljena naslednji delovni dan. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bi s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje. Cenik poštnih storitev lahko najdete tukaj: https://www.posta.si/ceniki
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za Slovenijo. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako je kupec tisti, ki nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Registracija
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja.
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Miselnost se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in/ali e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate s temi splošnimi pogoji poslovanja.
Zamenjave
Izdelek zamenjamo le, če je poškodovan ali ima kakršnokoli pomankljivost zaradi naše napake. V okoliščinah, ko menite, da je izdelek okvarjen, nas morate o tem nemudoma obvestiti na info@miselnost.si s podatki o izdelku in napaki. Izdelek, za katerega menite, da je pomanjkljiv, lahko pošljete na:
Bojana Koprivnik s.p.
Trg komandanta Staneta 8
1000 Ljubljana
Po prejemu vrnjenega izdelka ga bomo v celoti preučili in vas o tem v razumnem roku obvestili po elektronski pošti, ne glede na to, ali imate pravico do zamenjave zaradi napake ali ne. Če ste upravičeni do zamenjave, vam bomo poslali nadomestni izdelek.
Vračila ne vključujejo stroškov pošiljanja in manipuliranja, ki so prikazani na ovojnici ali računu. Stroški pošiljanja za vsa vračila morajo biti predplačani in zavarovani iz vaše strani. Odgovorni ste za morebitno izgubo ali poškodbo izdelkov med pošiljanjem. Ne jamčimo, da bomo prejeli vašo vrnjeno postavko. Stroški pošiljanja in manipulacije se ne povrnejo. Vsi povrnjeni zneski ne bodo vključevali stroškov pošiljanja.
Spremembe naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte info@miselnost.si
Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.
Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik pa ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. V primeru težav se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. 041 948 833. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@miselnost.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel lastnik spletne trgovine Miselnost v Mariboru, dne 13.12.2021.